workshops

Tijdens de workshops wordt onder anderen informatie wordt verstrekt over de armoede/schuldenproblematiek, het herkennen van signalen en het aangaan van het gesprek met mensen die door hun financiële situatie mogelijk niet meer lid kunnen blijven van een vereniging/organisatie. Tijdens de workshop komt aan de orde: – informatie over armoede en schuldenproblematiek; – het herkennen van de problematiek; – het bespreekbaar maken van de problematiek; – aanreiken van handvatten voor het aangaan van een gesprek; – concrete tips voor de eigen organisatie. Na afloop van de workshops ontvangen alle deelnemers een brochure met daarin de informatie die tijdens de workshop aan de orde is gekomen.

In het kader van het project “En nu samen verder” kunnen door een financiële bijdrage van Kansfonds drie workshops gratis worden aangeboden aan (koepels van) vrijwilligersorganisaties.
Deze workshops kunnen, tegen betaling (€ 750), ook verzorgd worden voor andere organisaties of instellingen. Heeft u interesse… neem dan contact op met stichting Turba.

naar: bijeenkomsten met besturen>